marți, 14 septembrie 2010

Model de cerere de inscriere in Sindicat


CERERE DE INSCRIERE

               
Subsemnat ul (a) Gradul............................(nume) …..................................…....……… (prenume) …………...................

domiciliat (a) în localitatea....................................................str........................................nr........bloc......................sc..................ap...........

.......Jud/Sect.......................................... cod postal.............

posesor al B.I.(C.I.) seria ….........… nr. …….............................……. C.N.P. ...

solicit primirea mea in Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD).

Am luat cunoştinţă de prevederile Statutului SCMD şi mă oblig să le respect .

Sunt angajat (a)  la .............................................(institutia, intreprinderea), in functia de .................................................

Sunt născut (a) la data de …….........................… in localitatea ……....................................…….. jud. ..........

Mă oblig să contribui prin activitatea mea la realizarea scopului şi obiectivelor SCMD.

Structura din sistemul national de aparare din care am facut parte :………………………………………………
                                                                                                            (MapN, MAI, SRI, STS, SIE, s.a.m.d.)

Datele mele de contact sunt urmatoarele :

Tel. Fix domiciliu :…………
Tel. serviciu ……………
Tel. Mobil……………………
Fax …………………………
E-mail ………………………
Adresa postala ......................................................................................................................


Data inaintarii cererii:……………………..
                                                                 
…………………………………………………………
                 (NUMELE, PRENUMELE, SEMNATURA)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu